Zamawiający, którym jest Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, przewidział na to zadanie 424,3 mln zł.

Najtańszą ofertę złożyło konsorcjum firm: Societa Italiana per Condotte d’Acquap., INSO Sistemi per le Infrastrutture Sociali i NDI za 325 mln zł. Drugą pod względem ceny złożył Budimex, który chce trasę wybudować za 335,9 mln zł. Na trzecim miejscu znalazło się konsorcjum firm Porr SA i Porr Bau GmbH z ceną w wysokości 339,5 mln zł.

Najdroższą ofertę złożyło konsorcjum firm: Przedsiębiorstwo Robót Mostowych "Mosty–Łódź" SA i Firma Budowlano-Drogowa MTMSA z ofertą w wysokości 505,8 mln zł.

Jak poinformowała GDDKiA, początek zadania nr 3 znajduje się za węzłem Luzino, a koniec ─ za węzłem Szemud. Ten odcinek drogi ekspresowej ma ok. 10,26 km długości. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku i pas awaryjnego postoju. Na trasie zostanie wybudowany jeden węzeł drogowy "Szemud".

Reklama

Gdański Oddział GDDKiA informował we wtorek w tym tygodniu, że na realizację drogi ekspresowej S6 dla odcinka z Szemudu do Gdyni wpłynęło dziewięć ofert. (PAP)

autor: Łukasz Pawłowski

edytor: Sonia Sobczyk