Drogowe trzęsienie ziemi w Warszawie. Zmiany zaczną się już tej jesieni

Autor tekstu: Konrad Majszyk  , tylko na Forsal.pl
26 października 2016 godz: 08:55 | Aktualizacja: 2016-10-26 10:47:33.10798+02Powrót do artykułu »

Władze stolicy wcielają najśmielszy miejski projekt organizacji ruchu w Polsce. Będzie zapowiadane zwężanie głównych tras i wyprowadzenie pieszych spod ziemi, chociaż pojawiły się też korekty wcześniejszych planów

1/3
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy INFOR Biznes. Kup licencję
statystyki

Komentarze (47)

  • podatnik(2016-10-26 10:19) Zgłoś naruszenie 12548

    Gdy jestem w Berlinie, damochód zostawiam na parkingu hotelowym, bo wszędzie dojadę komunikacją miejska w czasie 2-3 razy krótszym, niż pokonanie podobnej odległości w Warszawie. W Berlnie nie muszę czekać 40 minut na kolejkę miejską, bo tak należy traktować S-bahn, z dowolnej stacji w stronę centrum miasta mogę odjechać w ciągu 10 minut od wejścia na peron. W Warszawie, gdyby nie samochód, dojazd na drugi koniec miasta zajmowałby mi pół dnia.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Oo(2016-10-26 09:33) Zgłoś naruszenie 12554

    Super, urzędnicy za moje pieniądze zablokują ulicę.

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • turysta(2016-10-26 10:15) Zgłoś naruszenie 12350

    Jazda samochodem po Warszawie to koszmar. Zarządcy miasta robią wszystko, by zmusić kierowców do przesiadki na srodki komunikacji miejskiej używając metody kija. Tymczasem wystarczyłaby marchewka. Ja dojeżdżam samochodem bo komunikacją miejską mam 3 przesiadki i tracę na przysatankach od 25 do 40 minut. Wystarczy porównać komunikację miejską w Berlinie lub w Monachium z komunikacją w Warszawie i już wiadomo, dlaczego stolica Polski w kategorii komunikacji jest daleko za przysłowiowymi murzynami.

    Pokaż odpowiedzi (4)Odpowiedz
  • tygrys_myszowaty(2016-10-26 09:30) Zgłoś naruszenie 11781

    Konsultacje społeczne? Jaja sobie robicie. Ze mną nikt nic nie konsultował.Ale żeby nie było wątpliwości to od siebie dodam - tym razem na referendum odwoławcze już się pofatyguję. Wolisz Hanka słuchać oszołomów miejskich - to ja ci mówię pa pa.

    Odpowiedz
  • Luc(2016-10-26 10:04) Zgłoś naruszenie 11252

    Skok urzedu na nasza kase. Juz tlumacze. Za nasz hajs zweza ulice co jeszcze bardziej zakorkuje miasto. Potem beda wmawiac, ze w centrum jest za duzo samochodow, wiec aby bylo ich mniej wprowadza strefy platnego wjazdu. I tym sposobem znow nas przytna na hajs. Bogaty ma to w d.pie, ale zwykly mieszkaniec stolicy miec nie powinien.

    Odpowiedz
  • Sławek (2016-10-27 11:45) Zgłoś naruszenie 1080

    Zablokować tych idiotów z chorymi pomysłami !!! Już zrobili porządek z krakowskim przedmieściem , świętokrzyską i teraz strefa zero im do dziadowskich łbów przyszła ! Przejścia podziemne były budowane żeby było na powierzchni bezpieczniej w ruchu drogowym . Są to rozwiązania bardzo dobre i póki co najlepsze !!! Powtórnie trzeba udrożnić ruch na trakcie królewskim i przywrócić wygląd świętokrzyskiej z przed Laty ! Co ci debile robią ? Czy z kimś naprawdę to konsultowano ? Łapiduchy z naszej kasy przetargi robią utrudniając nam poruszanie się po naszym mieście i zarabiają na wykonawstwie nosząc pełne kieszenie właśnie złupionej kasy !!!! Nie bądźmy obojętni na wybryki darmozjadów urzędniczych !

    Odpowiedz
  • Kokosz(2016-10-26 10:55) Zgłoś naruszenie 102156

    I dobrze, niech będzie w Wawie trochę Amsterdamu, a nie tylko Moskwy!!!! Piesi nie mogą przemykać jak szczury dołem w samym środeczku miasta, w Europie. Zmieńcie to, tak trzymać!!! Nie dajcie się trollom samochodowym z d.. przyrośniętymi do foteli w autach

    Odpowiedz
  • zdegusto(2016-10-26 11:43) Zgłoś naruszenie 9368

    hanke trzeba odwołać jak najszybciej aby uniknąć ofiar w ludziach

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Wkurzony(2016-10-26 10:17) Zgłoś naruszenie 7589

    Lewactwo z po i psychocykliści żondzą. Co za debilizm. Warszawa miastem wrogim mieszkańcom. Pogonić tych złodziei i neomarksistów.

    Pokaż odpowiedzi (3)Odpowiedz
  • Ambroż(2016-10-26 10:00) Zgłoś naruszenie 70103

    Jedynym rozwiązaniem są POWSZECHNE opłaty za parkowanie w dużych miastach. Bezpłatne zajmowanie kilku metrów kwadratowych wspólnej przestrzeni w centrach miast przez czyjś blaszak ściągnięty ze szrotu za 500 zł musi się skończyć. Dotyczy to również mieszkańców centrów miast. Jeśli chcesz parkować to oprócz blaszaka za 500 zł musisz kupić miejsce na podziemnym parkingu za 50 000.

    Pokaż odpowiedzi (3)Odpowiedz
  • BERT(2016-10-26 10:59) Zgłoś naruszenie 6945

    Logika HGW: skoro na 5 pasach są korki i wszystko stoi to trzeba zmniejszyć to do 3 pasów...czyli teraz Warszawa będzie już zupełnie jak Bombaj lub Kalkuta. Korek za korkeim. Nikt nie pomyślał że to kretyńskie Rondo 40-to latka trzeba zmienić na normalne skrzyżowanie i nie będzie problemów z trąbiącymi na siebie samochodami ludzi którzy po raz pierwszy jadą przez Warszawę i nie mogą zrozumieć że strzałka w lewo nad pasem oznacza że z tego pasa jedziemy w lewo a nie do przodu!!!!

    Pokaż odpowiedzi (2)Odpowiedz
  • 123213231(2016-10-26 15:30) Zgłoś naruszenie 446

    oszołomstwo zaczyna dawac głos w Warszawie. o to kopano tunele by tam prowadzić ciągi pieszych. i nie blokować ruchu. Wywlekanie teraz tego na powierzchnie to głupota. Kolejna sprawa, że Warszawa to nei amstedam. Popatrzcie na urbanistyke tych miast. W Warszawie nie ma urbanistyki. JEst totalny chaos urbanistyczny a teraz chce sie wpierdzielic w ten chaos także chaos komunikacyjny. Dno. LEwackie oszołomstwo.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • ms(2016-10-26 11:24) Zgłoś naruszenie 41102

    Do wszystkich którzy tak zawzięcie krytykują jedno pytanie: czy to normalne że przez sam środek miasta biegnie "ulica" która ma po 5 pasów w każdym kierunku? rozwiązanie proponowane przez miasto idealne na pewno nie są, mam nadzieję że wyciągną wnioski z nieszczęsnej przebudowy Świętokrzyskiej, ale to jedyne wyjście żeby zmusić państwo kierowców, żeby w końcu wyciągnęli d...py z samochodów i przesiedli się do komunikacji, a nie później się slyszy że w Warszawie jest więcej samochodów na 1000 mieszkańców niż np w Berlinie czy inny zachodnich stolicach, bo u nas szlachta tramwajem nie bedzie przecież jeździć.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • Tupak(2016-10-26 15:59) Zgłoś naruszenie 395

    I tak wprowadzą opłaty za centrum. Komunikacja w Warszawie jest coraz gorsza jeśli chodzi o czasy przejazdów (poza metrem wszędzie trzeba się coraz częściej przesiadać). Pamiętam nie tak odległe czasy jak można było np. z Rembertowa bezpośrednio na Młociny dojechać - dzisiaj bez szans. Na Bemowie gdzie mieszkam tną linie, na Chomiczówce z kolei zabierają bezpośrednie połączenie do zachodniego. Tylko ceny biletów rosną.

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • ert(2016-10-26 20:58) Zgłoś naruszenie 365

    Na coś pieniądze trzeba zmarnować, "ulepszanie" dróg jest świetnym sposobem; a jak jeszcze się uda wprowadzić chaos komunikacyjny, to wszystkie cele są osiągnięte; przez mocodawców Solidaruchów naturalnie.

    Odpowiedz
  • Pan Murzyński Filipiński(2016-10-26 23:07) Zgłoś naruszenie 310

    Centrum miasta z wyłączonym (praktycznie) ruchem samochodowym stanie się Starym Miastem, bo wszyscy z niego uciekną. Chyba o to chodzi, w centrum Nowego Starego Miasta, będzie stał Ratusz, a w nim będą (nareszcie w spokoju) pracujący urzędnicy. Jako uprzywilejowani pomkną sobie w tą i z powrotem rano i po południu bus-pasem. Raj na ziemi. Proponuję zatem już teraz, zamiast poszerzać Marynarską, zwęzić ją do jednego pasa i domalować ścieżki rowerowe. Najpierw zróbcie raj w Mordrze.

    Odpowiedz
  • Konio(2016-10-27 14:18) Zgłoś naruszenie 140

    Za chińskiego boga nie rozumiem tych zmian. Będą większe korki, komunikacja miejska ze swoimi opóźnieniami nie załatwi niczego. Z takim samy problemem walczy Wrocław.

    Odpowiedz
  • eyeyt(2016-10-26 10:57) Zgłoś naruszenie 133

    W Polsce drogi budowane sa bez sensu

    Pokaż odpowiedzi (1)Odpowiedz
  • PJB(2016-10-26 12:19) Zgłoś naruszenie 1029

    Ekipa Pani Waltz robi wszystko aby szefowa przegrała najbliższe wybory w Warszawie, piąta kolumna z ....

    Odpowiedz
  • seb(2016-10-26 18:46) Zgłoś naruszenie 80

    Wiele samochodów zarejestrowanych w Warszawie jeździ po całej polsce a sa to auta służbowe. W ten sposób zawyzają statystyki.

    Odpowiedz

Twój komentarz

Zanim dodasz komentarz - zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.

Widzisz naruszenie regulaminu? Zgłoś je!

Polecamy

Wiadomości branżowe

wszystkie »

Finansopedia forsal.pl

popularnenajnowsze