Biuro prasowe wyjaśniło, że system, który obejmuje miejsca na parkingach P1, P2, P4 oraz Premium, działa pod adresem www.parking.lotnisko-chopina.pl. "Dla klientów, którzy wybiorą ten sposób rezerwacji, przewidziana jest 12-procentowa zniżka" - dodano.

Służby prasowe wskazały, że za rezerwację miejsca – dokonywaną na jeden dzień lub, maksymalnie, na 30 dni - można zapłacić kartą kredytową, przelewem lub blikiem (za pośrednictwem platformy First Data Payments). Rezerwację można złożyć z dwunastomiesięcznym wyprzedzeniem, nie później jednak niż godzinę przez wjazdem.

"W momencie dokonywania rezerwacji klienci dokonują wyboru, czy chcą dostać się na parking korzystając z przyznanego kodu QR, czy też po rozpoznaniu przez system numerów tablic rejestracyjnych. Nie zmienia to faktu, że zawsze warto mieć przy kod QR, na wypadek gdyby tablice były nieczytelne. Aby odebrać bilet, należy poczekać na rozpoznanie tablic lub przyłożyć kod QR. Nie należy klikać przycisku pobrania biletu – wtedy pobieramy zwykły bilet, a nie ten z rezerwacji. Bilet rezerwacji pojawi się automatycznie, gdy system rozpozna tablice lub kod QR" - wyjaśniono.

System Lotniska Chopina nie ma wpływu na rezerwacje dokonywane przez klientów u pośredników sprzedaży i w biurach podróży, które mają parkingi Lotniska Chopina w swojej ofercie.

Reklama

Stołeczne Lotnisko Chopina to największy port lotniczy w Polsce. W 2018 roku odprawił 17,8 mln pasażerów. W sezonie zima 2018/2019 port oferuje 114 połączeń regularnych i 40 czarterowych. (PAP)

autor: Michał Boroń