Mirosław Kaliński w branży IT pracuje od ponad 18 lat. Ma doświadczenie w sprzedaży technologii i usług, prowadzeniu i koordynowaniu pracy zespołów sprzedażowych, jak i wdrożeniowych w branży IT.

W latach 1994-2004 pracował w Microsoft sp. z o.o., gdzie pełnił funkcje m.in. Sales Manager Public Sector oraz Public Sector Leader. W latach 2005-2009 sprawował funkcję Dyrektora Instytutu e-gospodarki w Centrum im. Adama Smitha. Następnie, w okresie 2008-2010 r. pracował jako Business Development Manager w Tata Consultancy Services Ltd.

Doświadczenie zawodowe zdobywał również w Oracle Polska, gdzie w okresie lipiec 2010 r. - luty 2011 r., jako Key Account Manager Public Sector, był liderem zespołu sprzedażowego odpowiedzialnym za budowanie relacji oraz prowadzenie projektów strategicznych w obszarze sektora publicznego.

Od lutego 2010 r. pracował na stanowisku Business Development Executive w IBM Polska, gdzie odpowiadał m.in. za koordynację projektów usługowych w zakresie outsourcingu infrastruktury, service desk i helpdesku oraz współpracę i nadzór nad architektami i zespołami dostarczającymi usługi w wirtualnych zespołach.

Reklama

Mirosław Kaliński jest absolwentem Politechniki Warszawskiej na kierunku Fizyka Techniczna i Matematyka Stosowana oraz Zarządzanie Zasobami IT. Ma 45 lat.