W polskiej sieci Volkswagen Golf został wybrany "Internetowym Samochodem Roku 2011" w kategorii aut używanych. Miał on 1,22 mln odsłon. Natomiast najczęściej wyszukiwanym samochodem nowym była Dacia Duster - 330 tys. kliknięć.

O przyznanych tytułach decydowały statystyki serwisu motoryzacyjnego otoMoto.pl. Prowadzony przez ten serwis ranking odzwierciedla zainteresowanie internautów poszczególnymi modelami samochodów. Ich głosy są zbierane podczas przeglądania ogłoszeń zamieszczonych w serwisie.

Dalsze miejsca w kategorii aut używanych zajęły: VW Passat, Audi A4, BMW serii 3, Opel Astra,, Audi A6, VW Polo, Mercedes kl.E , Skoda Octavia i Ford Focus.

W kategorii aut nowych drugie miejsce zajęła zeszłoroczna triumfatorka - Skoda Octavia, a w dalszej kolejności: Kia Sportage, Opel Astra, Skoda Fabia, Kia cee'd, Ford Focus, VW Golf, Citroen C4 oraz Kia Venga.