"Naszym celem jest pozycja lidera z pozyskiwaniu nowych klientów dostępu do internetu" - powiedział Esz na konferencji prasowej. Dodał, że obecnie ten udział kształtuje się na poziomie 30% nowych przyłączeń. "Nasza nowa oferta to zmiana filozofii i reguł na rynku" - dodał Esz.

>>> Czytaj też: Mobilny internet - zobacz, jak wybrać najkorzystniejszą ofertę

Spółka zaoferuje dostęp do intenetu w najwyższej dostępnej szybkości na łączu abonenta i usługę telefonu stacjonarnego z nielimitowanymi rozmowami na inne krajowe telefony stacjonarne w cenie 99,90 zł miesięcznie. Umowa ma być bezterminowa, a zatem klienta obowiązuje tylko miesięczny okres wypowiedzenia. Spółka podała, że w zależności od technologii, pakiet jest oferowany przez okres do sześciu miesięcy, za połowę ceny.

W oficjalnej prognozie Netia podaje, że na koniec tego roku ma mieć 780-800 tys. klientów usług szerokopasmowych wobec 690,247 tys. na koniec zeszłego roku. Esz nie chciał powiedzieć, czy nowa oferta i strategia cenowa wpłynie na zmianę tego celu. Równocześnie ze startem oferty spółka uruchomi nową stronę internetową połączoną z e-sklepem wzorowanym na Apple Store i Android Market. Klienci, w tym biznesowi, będą mogli wykupywać w nim usługi, za które zapłacą razem z fakturą Netii.

Reklama

Wprowadzeniu oferty ma towarzyszyć intensywna kampania reklamowa. W całym 2010 roku spółka miała 263,89 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 88,70 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1569,30 mln zł wobec 1505,87 mln zł.