"Po I kwartale 2011 r. szacunkowa wartość marży handlowej (przychody ze sprzedaży towarów pomniejszone o koszt sprzedanych towarów) Grupy Redan osiągnęła poziom 33,2 mln zł, czyli o 15% więcej w porównaniu do I kwartału 2010 roku. Grupa odnotowała również wzrost wolumenu marży, zarówno na rynku dyskontowym, jak i modowym – odpowiednio 15 proc. i 29 proc." - czytamy w raporcie.

Spółka podała też, że sieć dyskontowa Textilmarket odnotowała wzrost sprzedaży o 11% osiągając wartość 36,9 mln zł. Na rynku modowym grupa Redan zwiększyła sprzedaż o 22 proc., a jej wartość osiągnęła 39,6 mln zł.

Redan w 2010 roku miał 5,82 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 17,19 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 323,92 mln zł wobec 294,67 mln zł.