Zysk operacyjny wyniósł 25,23 mln zł wobec 16,15 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 37,43 mln zł w I-III kw. wobec 22,50 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w okresie I-III kw. 2015/2016 wyniósł 19,96 mln zł wobec 12,87 mln zł zysku rok wcześniej.

Zysk netto w III kw. roku finansowego wyniósł 7,25 mln zł, przychody w tym okresie wyniosły 13,75 mln zł, EBITDA 9,79 mln zł a zysk operacyjny 9,46 mln zł, podała spółka w komunikacie.

"Wyniki za trzeci kwartał i dziewięć miesięcy roku potwierdzają po raz kolejny, że LiveChat Software nie zwalnia. W szybkim tempie zwiększamy liczbę klientów, a model biznesowy pozwala nam osiągać bardzo wysokie marże" - skomentował prezes spółki Mariusz Ciepły, cytowany w komunikacie.

>>> Czytaj też: Rozwiązanie LiveChat zwyciężyło w prestiżowym rankingu GetRank

Kluczowy wpływ na wyniki LiveChat Software ma wzrost bazy abonenckiej, wskazano także. Najlepsze pod tym względem okresy to: październik (wzrost o 460 klientów netto, czyli wliczając odejścia),  listopad (wzrost o 423 netto) i sierpień (402 netto). W sumie w ciągu dziewięciu miesięcy liczba klientów spółki wzrosła o 3274 firm i instytucji.

LiveChat Software oferuje swoje rozwiązanie w modelu SaaS (Software as a Service - oprogramowanie jako usługa) i dzięki temu jest firmą globalną. Najważniejszy dla niej rynek to USA, w Polsce generuje tylko kilka procent sprzedaży. Rozwiązania polskiej firmy wykorzystują m.in. takie marki jak: Orange, Adobe, Samsung, Pizza Hut, Macy's, PBS, NetApp i wiele innych, urzędy (w tym amerykański Departament Stanu), uczelnie (Stanford University), a także kluby sportowe (m.in. Vancouver Canucks). Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w kwietniu 2014 r.