Strata operacyjna wyniosła 0,41 mln zł wobec 0,29 mln zł straty rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5,42 mln zł w III kw. 2016 r. wobec 4,67 mln zł rok wcześniej.

W okresie I-III kw. 2016 r. spółka miała 1,15 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 8,84 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 18,89 mln zł w porównaniu z 12,72 mln zł rok wcześniej.

W ujęciu jednostkowym strata netto w okresie I-III kw. 2016 r. wyniosła 4,61 mln zł wobec 47,47 mln zł zysku rok wcześniej.

"Skupiamy się już na 2017 r. w którym spodziewamy się skokowego wzrostu wyników. Planujemy co najmniej 5 premier, w tym dwa duże tytuły własne. Obecnie koncentrujmy się na dopracowywaniu wszystkich przyszłorocznych projektów. Generujemy stabilne przychody z naszych poprzednich produkcji, a środki z emisji i linie kredytowe, zapewniają nam spokojne zaplecze do pracy. Optymalizujemy również koszty, które zmniejszyły się w trzecim kwartale o ponad 10% w stosunku do poprzedniego kwartału i dalej maleją" – skomentował prezes Vivid Games Remigiusz Kościelny, cytowany w komunikacie.

Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował we wrześniu 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.

(ISBnews)



(ISBnews)