"Oceniamy, że docelowo Simple może mieć udział e-commerce w sprzedaży detalicznej na poziomie około 25%, w Gino 15%+. W okresie I-III kw. 2016 sprzedaż przez internet odpowiadała już za około 9% sprzedaży detalicznej Gino Rossi i około 17% Simple. Spółka rozwija również współpracę z zewnętrznymi sklepami internetowymi, w tym produkcję pod zewnętrznymi markami własnymi odbiorców" - czytamy w komunikacie.

Grupa poszerza także ofertę o dodatki zarówno w Gino Rossi, jak i w Simple. Szacunkowa wartość wzrostu poziomu stanu magazynowego akcesoriów w obu spółkach wynosi około 2,5 mln zł, podano także.

Zarząd spółki podkreślił w komentarzu do wyników, że w IV kwartał, który jest kluczowym dla branży okresem, Gino Rossi wkracza "bardzo dobrze" przygotowane. Spółka wskazała, że październik pokazał, iż ma dobrą kolekcję, coraz lepsze narzędzia sprzedażowe i dodatkowe źródła przychodów, które pozytywnie kontrybuują do wyników.

"W czwartym kwartale oczekujemy dobrego cash flow – podobnie jak przed rokiem, gdy w ostatnim kwartale roku wypracowaliśmy rekordowy poziom blisko 26 mln zł gotówki operacyjnej – jest to związane z sezonowo najwyższym poziomem sprzedaży oraz spływem należności ze sprzedaży b2b" - czytamy dalej w komunikacie.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.

(ISBnews)