Warszawa, 14.11.2018 (ISBnews) - Ultimate Games zawarł umowę licencyjna z Discovery Licensing INC, podała spółka. Zgodnie z zawartą umową licencjodawca udzielił spółce licencji na wykorzystanie znaków towarowych należących do licencjodawcy oraz muzyki i innych aktywów (m.in. dźwięki, głosy, wizerunki postaci) do programu "Naked and Afraid".
Znaki towarowe licencjodawcy zostaną wykorzystane przez spółkę w grze komputerowej "Naked and Afraid: The Game", której premiera planowana jest na początek 2020 r., podano.
"W ramach podpisanej umowy licencyjnej licencjodawca zobowiązał się do prowadzenia intensywnych, długotrwałych, zakrojonych na szeroką skalę działań marketingowych, obejmujących m.in. reklamy telewizyjne emitowane na kanałach należących do licencjodawcy, obecność gry w programach licencjodawcy, wsparcie wizerunkowe największych gwiazd ('talents') znanych z programów licencjodawcy, promowanie gry na kanałach social media, stronach i serwisach internetowych należących do licencjodawcy, akcje PR-owe, kampanie mailingowe, a także wykorzystanie relacji z najważniejszymi dystrybutorami oraz sklepami (np. App Store) w celu zapewnienia licencjobiorcy możliwie najlepszej ekspozycji podczas premiery (tzw. features)" - czytamy w komunikacie.
Umowa została zawarta przy udziale PlayWay, która będzie pomagać w działaniach marketingowych. Rozważana jest akcja w serwisie Kickstarter.
Ultimate Games prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne oraz urządzenia mobilne. W 2016 r. spółka pozyskała znaczącego inwestora PlayWay, producenta i wydawcę gier komputerowych, notowanego na rynku regulowanym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
(ISBnews)