Warszawa, 06.12.2018 (ISBnews) - Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę TXM w listopadzie br. wyniosła ok. 30 mln zł, co oznacza spadek o 11% r/r, podała spółka. W ujęciu narastającym sprzedaż zrealizowana przez Grupę TXM wyniosła ok. 310 mln zł, tj. o 7% mniej niż w roku poprzednim.
"Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm.pl w listopadzie 2018 roku wyniosły ok. 0,7 mln zł, co oznacza spadek o 32% w stosunku do listopada 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepu internetowego wyniosła ok. 6,3 mln zł i była o 27% niższa w odniesieniu do analogicznego okresu roku poprzedniego" - czytamy w komunikacie.
Sieć TXM na koniec listopada składała się z 388 sklepów własnych o łącznej powierzchni 103,7 tys. m2, która była o 2,4% niższa niż na koniec listopada 2017.
Grupa TXM jest właścicielem sieci TXM textilmarket - drugiej największej na polskim rynku sieci odzieżowych sklepów dyskontowych. Jego większościowym akcjonariuszem jest Redan. Spółka jest notowana na GPW od grudnia 2016 r.
(ISBnews)
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama