Lidl-sklep.pl zwiększy dostępność produktów oraz ułatwi dokonywanie zakupów - szczególnie klientom, którzy dotychczas nie mieli sklepu Lidl w pobliżu miejsca zamieszkania, podano.

"Przez okres ostatnich dwóch lat wdrożyliśmy kilka innowacyjnych projektów z kategorii e-commerce: platformę do rezerwacji win i innych alkoholi WinnicaLidla.pl, witrynę do rezerwacji wycieczek Lidl-podroze.pl czy nową aplikację mobilną Lidl Plus. W dobie, gdy dostęp do Internetu jest coraz większy, oferowanie usług internetowych jest jednym z najważniejszym kierunków rozwoju sieci handlowych. Cieszymy się, że Lidl Polska również uczestniczy w tej internetowej rewolucji" - powiedział prezes Maksymilian Braniecki, cytowany w komunikacie.

Za pośrednictwem sklepu internetowego klienci będą mogli kupić artykuły przemysłowe. W momencie startu witryny w ofercie będzie ponad 650 produktów, jednak następnie ich liczba będzie systematycznie wzrastać. W ramach Lidl-sklep.pl dostępny będzie asortyment zbieżny z ofertą sklepu stacjonarnego. Dodatkowo będą pojawiać się oferty specjalne - dostępne tylko przez Internet. Oferta produktowa w sklepie internetowym Lidl Polska będzie zmieniać się trzy razy w tygodniu - w poniedziałek, czwartek i sobotę, wskazano również.

"Od początku naszej działalności w Polsce naszym celem jest oferowanie wysokiej jakości produktów w atrakcyjnej, niskiej cenie. Cieszymy się, że dzięki Lidl-sklep.pl dostęp do nich będzie jeszcze prostszy. Pracowaliśmy nad tym projektem od pewnego czasu, w tworzenie go były zaangażowane koleżanki i koledzy z wszystkich działów naszej firmy. Wierzymy, że sklep internetowy będzie cieszył się dużą popularnością zarówno wśród naszych stałych, jak i nowych klientów" - dodał członek zarządu Lidl Polska Piotr Rogowski.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w 30 krajach istnieje około 10 500 sklepów tej marki, a w Polsce - ponad 630. 

>>> Czytaj też: Mebel jako usługa. Ikea przetestuje w Polsce leasing produktów