Warszawa, 27.09.2019 (ISBnews) - BoomBit oczekuje poprawy wyników finansowych, ma łącznie 6 gier blisko premiery lub w finalnej fazie produkcji i przegląda bazę kosztową w celu optymalizacji, poinformował prezes Marcin Olejarz.
"Mamy 3 nowe gry w trybie GaaS, które wejdą na rynek w najbliższych kwartałach. Trzy kolejne własne gry są w finalnej fazie produkcji, a ponadto wiele gier zewnętrznych autorów jest na różnych etapach produkcji" - powiedział Olejarz na konferencji prasowej.
Podkreślił, że kolejne wydania gier będą miały korzystniejszy dla BoomBit revshare (podział przychodów z partnerami).
"Wyniki będą się poprawiać. Już poprzednie kwartały pokazują, że koszty rosną wolniej niż przychody i zakładamy, że ta tendencja będzie kontynuowana" - dodał prezes.
Zaznaczył ponadto, że spółka jest w trakcie optymalizacji kosztów i przegląda bazę kosztowej, głównie w produkcji.
Komentując dotychczasowe wyniki prezes stwierdził, że było "sporo przesunięć" w harmonogramie wydań gier pokazanym w IPO. W efekcie osiągnięcie wyniku finansowego ujętego w programie motywacyjnym w tym roku określił jako "bardzo duże wyzwanie".
Plany spółki obejmują ponadto kontynuację zwiększania inwestycji w pozyskiwanie użytkowników (user aqusition).
W I poł. 2019 r. spółka miała 1,42 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w porównaniu z 8,47 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 22,21 mln zł w porównaniu z 20,96 mln zł rok wcześniej.
BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.
(ISBnews)