- Branża piwna jest bardzo wrażliwa na pogodę. Warto wziąć pod uwagę, że piwo to naturalne składniki. Bez dobrych plonów jęczmienia i chmielu, jak również bez wody nie możemy funkcjonować. W tej chwili zużywamy 2,7-2,8 litra wody na litr piwa. Jest to jeden z najlepszych wyników w Europie w grupie Heineken - mówi Magdalena Brzezińska, kierownik działu komunikacji korporacyjnej, Grupa Żywiec.

Magdalena Brzezińska, kierownik działu komunikacji korporacyjnej, Grupa Żywiec. Akcja „Zielona Polska”

- Uruchomiliśmy kampanię „Daj butelce drugie życie”, w ramach której wszystkie butelki zwrotne produkowane prze Grupę Żywiec można oddać w sklepach, które uczestniczą w akcji i paragon nie jest potrzebny. Zachęcamy naszych partnerów handlowych, żeby tworzyli miejsce w sklepie i zachęcamy naszych dystrybutorów, żeby te butelki szybko odbierali. Butelka zwrotna może rotować aż do dwudziestu pięciu razy – mówi Magdalena Brzezińska, kierownik działu komunikacji korporacyjnej, Grupa Żywiec.