Strategia PKO BP zakłada 5 mln użytkowników aplikacji IKO w 2022 r.



Warszawa, 18.11.2019 (ISBnews) - Strategia PKO Banku Polskiego na lata 2020-2022 zakłada m.in. zwiększenie liczby użytkowników aplikacji IKO do 5 mln w 2022 r., podał bank w prezentacji.

21 października br. PKO BP podał, że przekroczył 4 mln aktywnych użytkowników aplikacji IKO i szacuje, że do końca roku liczba ta sięgnie 4,25 mln.

"[PKO BP] będzie umacniał relacje z klientami poprzez zaoferowanie cyfrowych doświadczeń w najlepszej aplikacji mobilnej - IKO 5.0" - czytamy w prezentacji poświęconej ogłoszonej dziś strategii.

Celem banku jest "dalsza digitalizacja procesów sprzedażowych i posprzedażowych i zwiększanie ich dostępności w IKO (cyfrowa akwizycja, cyfrowe finansowanie, finansowanie e-commerce cyfrowa hipoteka, robo doradca)", podano także.

Jak podał dziś bank, zatwierdzona przez radę nadzorczą strategia PKO BP na lata 2020-2022 zakłada m.in. powyżej 5 mld zł zysku netto oraz wskaźnik ROE na poziomie 12% w 2022 r.

PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Aktywa razem banku wyniosły 341,55 mld zł na koniec III kw. 2019 r. Akcje banku od listopada 2004 r. notowane są na GPW.

(ISBnews)