"Nie jest naszą intencją być spółką publiczną, albo prowadzić spółkę zależną, która jest spółką publiczną. Tym niemniej finalne decyzje o tym, czy Spray będzie nadal spółką publiczną, czy też nie, nie zapadły" - powiedział Żurański we wtorkowej rozmowie z TVN CNBC Biznes.

Ocenił, że spółka taka jaka Vectra ma interesujące alternatywy dla finansowania rozwoju, wobec rynku publicznego.

"Ostatni rok pokazuje, że rynek publiczny jest dość chimeryczny. Realizując biznes, który cechuje się zdrowymi fundamentami, który lubi stabilność, raczej można unikać tego rodzaju ekspozycji na ryzyko, które nie jest związane wprost z działalnością spółki" - ocenił Żurański.

Według informacji na GPWInfostrefa, Vectra razem z podmiotami zależnymi ma 98% akcji Spray. Spółka ogłosiła przymusowy wykup pozostałych akcji, a dniem wykupu ma być 4 czerwca.

Reklama

Vectra, dzięki przejęciu Spray, weszła na warszawski rynek telewizji kablowej. Prezes spółki powiedział, że do końca roku Vectra chce podwoić obszar działania na rynku warszawskim. Spółka ma zaprezentować ofertę dla warszawskich klientów pod marką Vectra na jesieni.