W ofercie publicznej ABC Data przydzieliła wszystkie oferowane 22 mln akcji s. H. Cena emisyjna akcji s. H była ustalona na 2,35 zł za sztukę. Wartość oferty wyniosła 51,7 mln zł.

W transzy instytucjonalnej przydzielono łącznie 20 mln akcji serii H, natomiast w transzy indywidualnej przydzielono 2 mln akcji serii H. Redukcja w transzy indywidualnej wyniosła około 80,8 proc.

Strategia ABC Daty zakłada wzmocnienie pozycji lidera na rynku dystrybucji produktów IT w Polsce i osiągnięcie statusu największego dystrybutora w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

W 2010 roku spółka rozpocznie działalność na Litwie. Głównym kierunkiem ekspansji geograficznej są nowi członkowie UE (CEE), gdzie spółka planuje dokonać przejęć innych dystrybutorów. ABC Data planuje także automatyzację centrum logistyczno-magazynowego w Warszawie.

Reklama