We wtorek po godz. 12 za akcję spółki płacono 14,69 zł.

"O ile w II kw. 2010 i III kw. 2010 r. na wyniki operacyjne w segmencie dystrybucji negatywny wpływ miało osłabienie się PLN do USD, to obecnie utrzymująca się na znacznie wyższym poziomie złotówka do dolara sprzyjać będzie osiąganym wynikom operacyjnym w 4Q10 (w 2Q10 marża brutto ze sprzedaży w segmencie dystrybucji spadła do 23,0% z 24,8% w I kw. 2010 r. i 26,2% w IV kw. 2009 r.). W kolejnych latach spółka zamierza 4-krotnie zwiększyć wykorzystanie mocy w segmencie produkcyjnym i zwiększyć udział przychodów produkcji z 23% do 40%. W segmencie dystrybucji zarząd planuje otwarcie na branże pokrewne oraz intensyfikację działań marketingowych w szczególności nakierowanych na potencjalnych klientów z Europy Zachodniej. Procesowi temu towarzyszyć ma optymalizacja dostaw towarów celem utrzymania niskiego poziomu kapitału pracującego" – czytamy w raporcie.