„Przychody towarowe w I kwartale 2011 w podziale na segmenty wyniosły: - segment detaliczny 179 mln zł, co oznacza spadek o 3,5% w porównaniu do I kw. 2010 (186 mln zł) - segment dystrybucyjny i franczyza 186 mln zł, co oznacza wzrost o 17,5% w porównaniu do I kw. 2010 (159 mln zł)" - czytamy w komunikacie.

Na koniec I kw. 2011 roku w skład sieci sprzedaży GK Bomi wchodziły łącznie 1483 placówki, w tym: 34 delikatesy (33 własne i 1 we franczyzie), 20 supermarketów oraz 1.429 sklepów osiedlowych, podała spółka.

„Ze względu na strukturę zależności w GK Bomi, na koniec 1 kwartału 2011 roku sieć sprzedaży liczyła: 66 sklepów własnych oraz 1.417 sklepów franczyzowych, w tym 231 sklepów we franczyzie TOP. W skład segmentu dystrybucyjnego na koniec 1 kwartału 2011 roku wchodziło łącznie 6 centrów dystrybucyjnych oraz 1 magazyn typu cross-dock i 1 hala cash&carry" - czytamy dalej.

Bomi miało 102,96 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2010 roku wobec 40,11 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 1430,47 mln zł wobec 1492,72 mln zł rok wcześniej.

Reklama