W jego ocenie, motorem napędowym spółki w tym roku może być przygotowany we współpracy z Ursusem dodatek do "Farming Simulator 2013". CDP.pl rozmawia także z innym firmami zainteresowanymi podobną formą współpracy i promocji marki.

"Sprzedaliśmy już 50-60 tys bazowej wersji 'Farming Simulation', a z reguły dodatki generują ok. 75 proc. dodatkowych przychodów. Oczekujemy jednak, że siła, znajomość oraz sentyment do marki Ursus, także za granicą, pozwoli nam zwiększyć ten procent. Sądzę, że możemy liczyć na więcej niż 60 tys. sprzedanych sztuk" - powiedział Gembicki dziennikarzom.

Członek zarządu CDP.pl zauważył także, że symulatory stały się nowym trendem w segmencie gier, a rok 2012 był okresem bardzo dużego wzrostu zainteresowania klientów. Spółka rozszerza więc ofertę i oczekuje dalszego wzrostu przychodów z tego tytułu.

"Obecnie ok. 10 proc. naszej sprzedaży to symulatory, ale przy takim tempie rozwoju liczymy na wzrost o kolejne 5-10 proc. w tym roku. Obecnie wprowadzamy 'Ursusa', mamy kolejne plany np. wobec 'Euro Truck Simulatora'. Rozmawiamy z kilkoma firmami, które podobnie jak Ursus zechcą wziąć udział we wspólnym projekcie i sposobie promocji marki" - podsumował Gembicki.

Reklama

CDP.pl zaprezentował dziś najnowszy produkt firmy - "Farming Simulator 2013: Edycja Ursus", powstały przy współpracy spółki Ursus. Dodatek, w którym można będzie korzystać z traktorów legendarnej polskiej marki, trafi do sprzedaży wiosną br.

CDP.pl to dystrybutor gier wideo (m. in.: Blizzard, Sega) oraz filmów DVD/Blu-ray (m. in.: Disney, Discovery) w Polsce należący do grupy CD Projekt. Po trzech kwartałach 2012 r. przychody Grupy CD Projekt wyniosły 113 mln zł.

ikona lupy />
Farming Simulator 2013: Edycja Ursus / Media