"Intersport Polska S.A. chcąc rozbudować outletowy kanał sprzedaży, podjął decyzję o krótkoterminowym zawarciu umów najmu z:

1. Neptune Annopol Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie dotyczącą lokalu handlowego o powierzchni 679 m2 zlokalizowanego w centrum handlowym Factory Annopol w Warszawie,

2. Neptune Kraków Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie dotyczącą lokalu handlowego o powierzchni 473 m2 zlokalizowanego w centrum handlowym Factory Kraków w Modlniczce k/Krakowa;

3. European Outlet Spółka Akcyjna z siedzibą w Rzgowie dotyczącą lokalu handlowego o powierzchni 322 m2 zlokalizowanego w centrum handlowym Ptak Outlet w Rzgowie k/Łodzi" - czytamy w komunikacie.

Wszystkie umowy zostały zawarte na czas określony tj. do 28 lutego 2021 roku z możliwością przedłużenia na kolejny okres za zgodą obu stron. Przejęte lokale są w pełni urządzone, nie wymagają nakładów inwestycyjnych i dają spółce szansę w krótkim okresie najmu na sprawdzenie ich potencjału sprzedażowego, wskazano również.

W wyniku przejęcia ww. sklepów łączna powierzchnia outletowego kanału sprzedaży Intersport Polska została trzykrotnie powiększona o łączną powierzchnię 1 475 m2 (było: 399 m2 Factory Outlet w Gliwicach), podsumowano.

Podstawowa działalność Intersport Polska polega na sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni zlokalizowanych w wybranych centrach handlowych dużych miast w całej Polsce. Spółka jest notowana na GPW od 2006 r.

(ISBnews)