"Premiera gry 'Cyberpunk 2077' to niewątpliwie sukces marketingowy - w przedsprzedaży na grę złożono ponad 8 mln zamówień, co jest wynikiem znacznie przekraczającym oczekiwania rynku - ale równocześnie rozczarowanie, jeśli chodzi o jakość gry w wersji na konsole starszej generacji. Obniżamy prognozowany wolumen sprzedaży gry do końca 2020 r. z 18,8 mln do 15,5 mln egzemplarzy oraz szacowaną sprzedaż w ciągu 12 miesięcy od daty premiery z 27 mln do 23,1 mln egzemplarzy. Pomimo rozczarowań części odbiorców, wersja 'Cyberpunka' na PC uzyskuje wzrost pozytywnych ocen - z 71% pozytywnych recenzji na Steam w dniu premiery, do 79% na dzień sporządzenia aktualizacji rekomendacji, doganiając tym samym porównywalne produkcje, tj. 'GTA V' oraz 'Red Dead Redemption 2'" - czytamy w raporcie.
"Deklaracje spółki, iż zespół produkujący 'Cyberpunka' pracuje teraz nad wypuszczeniem serii patchy naprawiających wersję gry na konsole starszej generacji, pierwszej jeszcze przed Świętami, dwóch następnych odpowiednio w styczniu 2021 i w lutym 2021, daje szansę na poprawę jakości gry i w konsekwencji długoterminowe wykorzystanie znacznego potencjału sprzedażowego produktu" - podano także.
(ISBnews)
Noble Securities: CD Projekt sprzeda 23,1 mln kopii Cyberpunk 2077 w ciągu roku
Ten tekst przeczytasz w 1 minutę
Noble Securities obniżył prognozowany wolumen sprzedaży gry "Cyberpunk 2077" przez CD Projekt do końca 2020 r. do 15,5 mln z 18,8 mln egzemplarzy oraz szacowaną sprzedaż w ciągu 12 miesięcy od daty premiery do 23,1 mln z 27 mln egzemplarzy, podano w raporcie. W ocenie brokera, dzięki planowanym poprawkom do gry spółka zachowuje długoterminowe wykorzystanie znacznego potencjału sprzedażowego produktu.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Komentarze