Gra "Hunt Royale", monetyzowana przez mikropłatności oraz wyświetlanie reklam, została stworzona i wydana przez BoomBit. Znacząco wzmocni ona rosnące portfolio gier midcore Grupy BoomBit, w którym znajdują się m.in. gry Darts Club, Archery Club, Cooking Festival oraz Idle Coffee Corp, podano w komunikacie.

"Bardzo dobre KPIs dotyczące m.in. retencji czy monetyzacji z fazy soft launch oraz dobre przyjęcie przez graczy, pozwala nam sądzić, że gra odniesie sukces rynkowy i znacząco zwiększy przychody segmentu midcore" - powiedział prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.

Gra "Hunt Royale" to gra midcore, będąca połączeniem gatunków Battle Royale i MOBA (Multiplayer Online Battle Arena). Gracz wciela się w postać łowcy, walczącego przeciwko potworom i innym graczom na różnych mapach. Do dyspozycji jest 30 postaci Łowców, a każda z nich oferuje własne umiejętności, charakterystykę, uzbrojenie i sposób walki. Gra oferuje różnorodne tryby rozgrywki, w tym: Łowy (4 graczy), Kooperacja (2 graczy działających wspólnie), Łowca Nagród (10-osobowy Deathmatch) i 4-osobowe Polowanie na Bossa, podano także.

"Mamy nadzieję, że atrakcyjne połączenie niezwykle popularnych gatunków Battle Royale i MOBA wraz z dużą 'grywalnością' oraz różnorodnością postaci i trybów rozgrywki przyciągnie do Hunt Royale wielu graczy. Gra ma szansę stać się długoterminowym hitem i naszą najpopularniejszą grą typu midcore" - dodał wiceprezes Hannibal Soares.

Jak wyjaśnia spółka, w "Hunt Royale" znalazły się również tzw. "Live-ops" - ograniczone czasowo wydarzenia, urozmaicające rozgrywkę (m.in. Tower Defense czy wyścigi wierzchowców). Gra będzie rozbudowywana o dodatkowe postacie, tryby rozgrywki, wydarzenia, klany i funkcje społecznościowe.

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

(ISBnews)