"Na łączne przychody ze sprzedaży wypracowane przez spółkę w I kw. roku obrotowego 2021/2022 pozytywnie wpłynęła zmiana strategii spółki w zakresie polityki handlowej oraz komunikacji marketingowej. Zdecydowanie głównym czynnikiem sukcesu jest konsekwentna poprawa marży do poziomu 45,3 proc (wzrost 9 pkt proc. w odniesieniu do I kw. roku obrotowego 2020/2021) w obu kanałach sprzedaży" - czytamy w komunikacie.

W okresie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2021 r. spółka wypracowała rok do roku:

Reklama

a) w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów obrót 23 294 tys. zł, marża 10 908 tys. zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 18 871 tys. zł, marża 7 193 tys. zł ), obrót wzrósł o 23,4%, marża wzrosła o 51,6%,

b) sprzedaż realizowaną za pośrednictwem kanału internetowego (e-commerce). Obrót 5 847 tys. zł, marża 2 283 tys. zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 5 000 tys. zł, marża 1 463 tys. zł ), obrót wzrósł o 16,9%, masa marży wzrosła o 56%, podano także.

Publikacja ostatecznego raportu finansowego za I kwartał roku obrotowego 2020/2021 planowana jest 30 września 2020 r.

Podstawowa działalność Intersport Polska polega na sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni zlokalizowanych w wybranych centrach handlowych dużych miast w całej Polsce. Spółka jest notowana na GPW od 2006 r.

(ISBnews)