Reklama

Zaangażowanie kapitałowe JRH w Femion jest wynikiem realizacji strategii rozwoju JRH na lata 2020-2022 polegającej na inwestycji w perspektywiczne branże między innymi związane z nowymi technologiami i nowoczesnymi mediami, digital business, sztuczną inteligencją, odnawialnymi źródłami energii, produkcją i wydawaniem gier komputerowych, biotechnologią, zaznaczono.

"Femion jako pionier w branży fintech, a szczególnie bankowości otwartej wpisuje się w naszą strategię inwestowania w perspektywiczne podmioty z działające w obszarze digital business. Jesteśmy przekonani, że ta spółka, działająca w silnie rosnących segmentach rynku finansowego, będzie mocnym elementem naszego portfela" – powiedział wiceprezes JR Holding Artur Jedynak, cytowany w komunikacie.

Femion intensywnie rozwija w swoich spółkach zależnych oprogramowanie oraz usługi korzystając z rozwiązań otwartej bankowości, sztucznej inteligencji, przekazów pieniężnych, odroczonych płatności, e-scoringu, czy też windykacji dla B2B w modelu subskrypcyjnym, dysponując również zezwoleniem Komisji Nadzoru Finansowego na świadczenie usług płatniczych, podano także.

"Środki pozyskane z tej emisji pozwolą nam na dalszy dynamiczny rozwój naszych usług cyfrowych, a także przybliżą nas w realizacji naszych celów strategicznych. Liczymy również, że będziemy mogli skorzystać z doświadczenia i wsparcia JR Holding w naszych dalszych zamierzeniach. Wierzymy, że inwestycja w naszą spółkę przyniesie JR Holding jak i wszystkim pozostałym akcjonariuszom wysokie stopy zwrotu" – dodał prezes Femion Technology Jarosław Olejarz, cytowany w komunikacie.

Kilka dni temu Femion poinformował o uruchomieniu platformy Vibil do monitoringu i windykacji faktur dla małych przedsiębiorców. Usługa będzie oferowana w modelu subskrypcyjnym.

JR Holding ASI S.A. to notowana od 2012 r. na rynku NewConnect spółka, koncentrująca się na działalności inwestycyjnej i zaangażowaniu w firmy z branż: cyfrowego biznesu, odnawialnych źródeł energii, gier komputerowych, medycznej, biotechnologicznej i nowoczesnych mediów. Zgodnie ze strategią, firma zamierza osiągnąć do końca 2022 r. wartość aktywów w portfelu inwestycyjnym na poziomie 3 mld zł, rozpocząć pierwsze inwestycje w spółki zagraniczne i globalne, a także, w latach 2021-2022, zainwestować 200-500 mln zł m.in. w projekty z obszaru digital business. Spółka rozpoczęła proces przenoszenia notowań z NewConnect na główny rynek GPW.

(ISBnews)