"Na łączne przychody ze sprzedaży wypracowane przez spółkę w II kw. roku obrotowego 2021/2022 pozytywnie wpłynęła zmiana strategii spółki w zakresie polityki handlowej oraz komunikacji marketingowej. Zdecydowanie głównym czynnikiem sukcesu jest konsekwentna poprawa marży do poziomu 46,7% (wzrost 5,3 pkt proc. w odniesieniu do II kw. roku obrotowego 2020/2021) w obu kanałach sprzedaży " - czytamy w komunikacie.

W okresie od 1 lipca do 30 września 2021 r. spółka wypracowała rok do roku:

Reklama

a) w ujęciu LFL tj. na bazie porównywalnych sklepów obrót 32 070 tys. zł, marża 15 323 tys. zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 32 051 tys. zł, marża 13 473 tys. zł), obrót na podobnym poziomie, marża wzrosła o 13,7%.

b) sprzedaż realizowaną za pośrednictwem kanału internetowego ("e-commerce"). Obrót 4 492 tys. zł, marża 1 732 tys. zł, dynamika do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego (było: obrót 3 035 tys. zł, marża 1 053 tys. zł ), obrót wzrósł o 48%, masa marży wzrosła o 64,4%, podano także.

"Narastająco w okresie od 1 kwietnia do 30 września 2021 r. spółka osiągnęła łączne przychody ze sprzedaży w wysokości 106 484 tys. zł, czyli o 30% wyższe w stosunku do analogicznego okresu (było: 81 913 tys. zł)" - czytamy także.

Podstawowa działalność Intersport Polska polega na sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni zlokalizowanych w wybranych centrach handlowych dużych miast w całej Polsce. Spółka jest notowana na GPW od 2006 r.

(ISBnews)