Zgodnie z zaproponowanymi przez zarząd zasadami programu menedżerskiego na lata 2021-2023, spółka ma mieć w 2023 r. przychody dwukrotnie wyższe niż w 2020 r. (z 13,4 do 26,9 mln zł). W tym samym okresie EBITDA powinna zwiększyć się z do 7,4 mln zł (wobec 2,3 mln w 2020 r.), przy czym miernikiem sukcesu w programie będzie EBITDA pomniejszona o koszty prac rozwojowych, podano w komunikacie.

Spółka zapowiedziała także niedawno start prac nad algorytmami AI, których wdrożenie umożliwi zautomatyzowanie procesów i ulepszy analitykę narzędzia Brand24.

Reklama

"Cały czas pracujemy nad ulepszaniem naszych produktów, nowymi usługami i poprawą UX. Z nowym rokiem wprowadzimy zmodyfikowany cennik, który będzie bardziej adekwatny do oferowanego zakresu usług i powinien zwiększyć naszą ekspozycję na dużego klienta korporacyjnego. Mamy duże nadzieje związane z Custom Reports, czyli raportami analitycznymi 'szytymi na miarę', ponieważ przy tym produkcie wartość klienta jest kilkunastokrotnie wyższa, niż w przypadku monitoringu" - powiedział prezes Brand24 Michał Sadowski, cytowany w komunikacie.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w maju 2021 r., przenosząc się z rynku NewConnect.

(ISBnews)