Firma działa we wszystkich województwach i posiada obecnie 176 marketów. Strategia Action na 2022 rok zakłada dalszy rozwój sieci sklepów na terenie całego kraju. Planowane są zarówno nowe otwarcia, jak i kolejne rekrutacje w ramach struktury spółki, podano.

"Action dynamicznie się rozwija, co sprawia, że jesteśmy coraz większym pracodawcą w Polsce, zarówno w aglomeracjach, jak i mniejszych miejscowościach. Oferujemy dobre i stabilne warunki pracy, możliwości rozwoju i szanujemy różnorodność. W 2022 roku planujemy utrzymywać dotychczasowe tempo wzrostu firmy" - powiedział dyrektor generalny Action Polska Sławomir Nitek, cytowany w komunikacie.

Reklama

Action to międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1 800 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii, Polsce, Czechach i we Włoszech. We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 000 osób, z czego 41 000 jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2020 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,6 mld euro.

(ISBnews)