Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły ok. 34 mln zł i były niższe o ok. 5,7% r/r, podano w komunikacie.

Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 47,6 mln zł i były wyższe o ok. 13,2% r/r.

Reklama

Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w lutym br. przez grupę wyniosła ok. 50,8% i była wyższa o ok. 2,4 pkt proc. w skali roku.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec lutego 2022 roku wyniosła 52,5 tys. m2 i była wyższa o 0,1% od powierzchni sprzedaży detalicznej w lutym 2021 r.

VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2020 r. wyniosły ok. 853 mln zł.

(ISBnews)