Zysk operacyjny wyniósł 8,54 mln zł wobec 4,61 mln zł zysku rok wcześniej. Wynik EBITDA wyniósł odpowiednio: 15,21 mln zł wobec 10,44 mln zł rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 41,84 mln zł w 2021 r. wobec 36,5 mln zł rok wcześniej.

Reklama

"Rok 2021 był bardzo udany pod kątem wzrostu liczby lokalizacji abonamentowych. Ich liczba wzrosła łącznie o 9,2 tys. szt., z czego 1,8 tys. sztuk to wzrost organiczny, a 7,4 tys. sztuk wynika z przejęcia Audio Marketing Sp. z o.o. Wzrost organiczny o 1,8 tys. sztuk w tak trudnym roku jakim był rok 2021 jest niewątpliwym sukcesem i dobrym prognostykiem na przyszłość. Pokazuje bowiem rosnący popyt na usługi marketingu sensorycznego. Wyraźny wzrost odnotowany został także w segmencie usług reklamowych. Przychody wzrosły o 52%, tj. o 4 mln zł" - napisał prezes Michał Kornacki w liście do akcjonariuszy.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2021 r. wyniósł 5,79 mln zł wobec 3,28 mln zł zysku rok wcześniej.

Grupa kapitałowa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), video marketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).

(ISBnews)