Zysk operacyjny wyniósł 11,16 mln zł wobec 2,39 mln zł zysku rok wcześniej. EBITDA wzrosła o 111% r/r i wyniosła 18,8 mln zł.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 35,32 mln zł w 2021 r. wobec 26,26 mln zł rok wcześniej.

Reklama

"Dynamiczny rozwój Digital Network to efekt skoncentrowania naszej działalności na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej. To bardzo perspektywiczny rynek, w stałym trendzie wzrostowym. Prognoza Verified Market Research na lata 2022-2027 zakłada średnie, roczne tempo wzrostu tego segmentu na świecie na poziomie 11%. Udział reklamy cyfrowej w całym rynku reklamy zewnętrznej w Polsce, osiągnął 15%, a według naszych szacunków ulegnie podwojeniu w ciągu najbliższych 3-5 lat" - powiedział prezes Wojciech Bieńkowski, cytowany w komunikacie.

"Bardzo dobre wyniki finansowe za ubiegły rok oraz rekordowe wyniki sprzedaży w I kwartale tego roku pozwalają z dużym optymizmem patrzeć na dalszy, dynamiczny rozwój Digital Network. Rosnące przychody ze sprzedaży powodują bowiem wzrost poziomu wykorzystania sieci, zwiększając rentowność zysku netto" - dodał prezes.

W ujęciu jednostkowym strata netto w 2021 r. wyniosła 1,18 mln zł wobec 8,56 mln zł straty rok wcześniej.

Digital Network (d. 4Fun Media) jest liderem w Polsce w segmencie cyfrowej reklamy zewnętrznej Digital-out-of-Home (DOOH). Strategia grupy kapitałowej docelowo może się opierać na trzech określonych obszarach biznesowych. Grupa analizuje poszerzenie działalności o Digital Signage oraz Electromobility.

(ISBnews)