Łączne przychody netto ze sprzedaży wyniosły 231,77 mln zł i były wyższe o 48,3% r/r, podano.
"Marża brutto wzrosła o ok. 7 pkt proc. r/r, osiągając poziom blisko 40%. Jest to efekt skutecznej implementacji nowej strategii biznesowej opartej na wzmocnieniu: modelu omnichannel, oferty produktowej, działań operacyjnych oraz budowy nowej społeczności wokół spółki w programie #teamINTERSPORT" - czytamy w komunikacie.
Spółka zaznaczyła, że uzyskany wynik finansowy za rok obrotowy 2021/2022 jest najlepszym od 9 lat.
W połowie kwietnia Intersport informował, że według wstępnych danych miał 231,78 mln zł przychodów netto ze sprzedaży w roku obrotowym 2021/2022.
Publikacja ostatecznego raportu finansowego za rok obrotowy 2021/2022 planowana jest na 15 lipca 2022 r. po zweryfikowaniu danych przez biegłego rewidenta.
Podstawowa działalność Intersport Polska polega na sprzedaży detalicznej markowego sprzętu sportowego w specjalistycznych sklepach o dużej powierzchni zlokalizowanych w wybranych centrach handlowych dużych miast w całej Polsce. Spółka jest notowana na GPW od 2006 r.
(ISBnews)