"'Ultra Mega Cats' posiada ogromny potencjał marketingowy. W ramach podpisanej umowy odpowiedzialni jesteśmy za wszelkie działania marketingowe związane z promocją tytułu w Polsce i za granicą" - powiedział prezes GK Kool2Play Marcin Marzęcki, cytowany w komunikacie.

Całkowity budżet akcji, w którym zawarty jest PR, influencer i performance marketing oraz social media wynosi milion złotych. Gra tworzona przez Unseen Silence we współpracy z Mataboo to kooperacyjny shooter z gatunku roguelike. W "Ultra Mega Cats" gracze wcielą się w rolę kotów zakutych w bojowe egzoszkielety.

"'Ultra Mega Cats' jest wieloosobową produkcją, którą planujemy wspierać przez wiele lat. Tego typu gry potrzebują odpowiednio dużej grupy graczy, stąd nie szczędzimy środków na międzynarodową promocję gry. Wierzymy, że współpraca z najbardziej doświadczoną polską agencją marketingową, jaką jest Kool Things, zwielokrotni potencjał naszego tytułu" - skomentował prezes Unseen Silence Ignacy Kurkowski.

Reklama

Kool2play to notowany na rynku NewConnect deweloper gier komputerowych. W grupie ma agencję marketingu gamingowego Kool Things.

Unseen Silence to niezależny deweloper gier. Strategia firmy opiera się na tworzeniu gier wysokiej jakości - silnych marek, które będą odznaczały się długim okresem monetyzacji. Szykuje się do wejścia na NewConnect.

(ISBnews)