LPP podało w komunikacie, że skonsolidowane przychody w I kw. br. wyniosły 2 300 mln zł (wzrost o 95% r/r), w tym w sklepach stacjonarnych wyniosły one 1400 (wzrost o 76% r/r), a w e-commerce (online) wyniosły 900 mln zł (wzrost o 134% r/r). Marża brutto (gross margin) wyniosła 1 280 mln zł (wzrost o 125% r/r). Zysk na działalności operacyjnej (EBIT): 70 mln zł wobec 261 mln zł straty rok wcześniej.

Powierzchnia handlowa na koniec stycznia 2021 roku wyniosła 1 525 tys. m2 (wzrost o 24% r/r).

Reklama

Spółka podała, że obliczenia zostały dokonane według aktualnej wiedzy zarządu LPP na 4 maja 2021 roku i mogą ulec zmianie po pełnym zamknięciu ksiąg rachunkowych.

Szczegółowy raport finansowy za I kwartał 2021/22 zostanie opublikowany 24 czerwca 2021 roku.

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. W r.obr. 2020/2021 (tj. luty 2020 - styczeń 2021) LPP miało 7,85 mld zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)