Reklama

Strata na działalności operacyjnej wyniosła wstępnie 95 mln zł wobec 288 mln zł straty rok wcześniej, podano w komunikacie.

"Poziom marży brutto głównie pod wpływem mixu sprzedażowego. Nieznaczna poprawa marży grupy, głównie za sprawą wyższej marży w segmencie e-commerce. Wzrost kosztów głównie w segmencie e-commerce (wolniejszy od dynamiki przychodów), nieznaczne obniżenie kosztów sklepów" - czytamy w komunikacie.

Przychody sieci detalicznej w I kw. wzrosły o 78% r/r do 469 mln zł, zaś przychody z e-commerce w tym czasie wzrosły o 86% r/r do 893 mln zł, w tym w przypadku eobuwie.pl - o 79% r/r do 741 mln zł. Udział online w sprzedaży Grupy CCC wyniósł 62%, podano także.

Sprzedaż w ujęciu porównywalnym (like-for-like) w detalu CCC wzrosła o 79% r/r w I kw. r.obr.

Grupa odnotowała też spadek powierzchni handlowej o 1% r/r do 670 575 m2 według stanu na 30 kwietnia br. Jednocześnie liczba sklepów zmniejszyła się łącznie o 38 w ujęciu rocznym do 1 005.

Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5 844,7 mln zł w 2019 r.

(ISBnews)