"W pierwszym kwartale 2022 roku grupa kapitałowa Shoper S.A. uzyskała następujące wyniki finansowe:

1. przychody ze sprzedaży: 26,3 mln zł, wobec 15,8 mln zł w pierwszym kwartale roku 2021 (wzrost o 67%)

Reklama

2. skorygowany wynik EBITDA (wynik EBITDA z wyłączeniem zdarzeń jednorazowych oraz wyceny programów

motywacyjnych): 8,1 mln zł, wobec 7,2 mln zł w pierwszym kwartale roku 2021 (wzrost o 14%)

3. wynik EBITDA: 7,7 mln zł, wobec 6,4 mln zł w pierwszym kwartale roku 2021 (wzrost o 20%)" - czytamy w komunikacie.

Wartość zamówień złożonych na platformie e-commerce, z wyłączeniem sklepów dostarczanych w modelu "private label" (GMV Sklepy), wyniosła w I kw. roku 2022 1,7 mld zł, wobec 1,2 mld zł w I kw. roku 2021 (wzrost o 38%). Natomiast łączna wartość zamówień złożonych na platformie e-commerce oraz we wszystkich pozostałych kanałach sprzedaży (marketplace, API, porównywarki cenowe itp.), z wyłączeniem sklepów dostarczanych w modelu "private label" (GMV Omnichannel), wyniosła w I kw. roku 2022 1,8 mld zł, wobec 1,3 mld zł w I kw. roku 2021 (wzrost o 39%), wskazano również.

Prezentowane wielkości mają charakter wstępny i szacunkowy. Publikacja raportu za I kw. 2022 r. planowana jest na 17 maja 2022 r.

Shoper to właściciel najpopularniejszej w Polsce platformy pod tą samą nazwą (Shoper) dla rynku e-commerce, sprzedawanej w modelu SaaS (software as a service). Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w lipcu 2021 r.

(ISBnews)