Kiedy na biznesowym horyzoncie pojawiła się potężna spółka petrochemiczna z Płocką wyglądało, że kłopoty Ruchu zakończyły się. Jednak okazało się, że to jedynie początek nowych wyzwań. Tych biznesowych, polegających na poszukiwaniu rentowności i formatów będących odpowiedzią na cyfrową, zautomatyzowaną epokę XXI wieku, jak i tych wynikających z największego od dzięsiątków lat zawirowania społecznego - pandemii Covid-19. Opowiadając o czasie lockdownu prezes Ruch podkreśla, że ajenci punktów sprzedaży stanęli na wysokości zadania: - Mieliśmy relatywnie bardzo mało osób, które zdecydowały się (…) na zamknięcie kiosku. (…) Ogromny szacunek i podziękowanie dla tych osób. I choć Regulski przyznaje, że spółka odczuła spadek przychodów, to klienci się pojawiali i udało się utrzymać działanie punktów sprzedaży.

Co dzieje się tej spółce, czy kioski mają przed sobą przyszłość i jak zmieni się ich asortyment oraz czy jest szansa na zachowanie marki „Ruch”, o tym w wywiadzie wideo. Zapraszamy do obejrzenia.

Reklama