- Konsumenci w kontekście marketingu są zawsze w centrum. Mamy potrzebę rozumienia tego, w jaki sposób ludzie się zachowują , w jaki sposób postępują i mogą myśleć – mówi Piotr Piętka w rozmowie z Robertem Bohdanowiczem. - Nasza rola jako marketerów w kontekście marek to nie sprzedawanie, ale budowanie angażujących doświadczeń, jakie ludzie mogą z tą marką mieć – dodaje.

Jak bardzo wprowadzenie RODO utrudniło pracę agencjom marketingowym? – Zmieniło w jakiś sposób, natomiast ochrona prywatności jest dla nas istotna. My też jesteśmy konsumentami, chcemy mieć prywatność zachowaną na odpowiednim poziomie. Pytanie, czy wszyscy gracze na rynku mają taki sam dostęp do danych, bo duże platformy są w stanie zbierać tych danych o naszych zachowaniach więcej niż zwykła strona internetowa czy duże portale horyzontalne – mówi szef Publicis Groupe.

Więcej w materiale wideo

Reklama