"Duże zainteresowanie kolekcjami marki Mohito, dotychczas sprzedawanymi na Półwyspie Apenińskim wyłącznie przez internet, zaowocowało decyzją o rozpoczęciu sprzedaży stacjonarnej na tamtejszym rynku. Pierwszy włoski salon marki został otwarty 14 marca br. w centrum handlowym Valecenter w Marcon k. Wenecji. Dzięki dobrej komunikacji z turystyczną Wenecją oraz bogatemu portfolio światowych marek centrum odwiedza rocznie ponad 5 milionów klientów. W kwietniu Mohito otworzy swoją lokalizację również w największym centrum handlowym w Mediolanie - Merlata Bloom" - czytamy w komunikacie.

Wchodzące w skład portfolio grupy Mohito jest trzecią marką LPP obecną we Włoszech. Jesienią ubiegłego roku w Mediolanie zadebiutował najstarszy brand LPP - Reserved, który jest tam obecny w dwóch lokalizacjach. Reserved pojawi się wraz z Mohito także w centrum handlowym Valecenter, a w kwietniu obie marki otworzą swoje salony w Merlata Bloom. We Włoszech działa także Sinsay, który ponad roku temu zadebiutował w Marcon, wskazano w materiale.

"Obecność trzech marek we Włoszech jest ważnym krokiem w rozwoju naszej sieci sprzedaży. Przez wiele lat ten rynek pozostawał dla nas w sferze dalekosiężnych planów, jednak dziś nasze marki są już wystarczająco dojrzałe i rozpoznawalne, aby zawalczyć o uznanie włoskich klientów. Od czasu zmiany naszej strategii rozwojowej, jaka nastąpiła przeszło rok temu, coraz śmielej stawiamy kroki w południowej części Europy, która dla branży modowej pozostaje rynkiem konkurencyjnym, ale też coraz bardziej otwartym na świeże propozycje modowe. Jestem przekonany, że Mohito powtórzy sukces Sinsay oraz Reserved i przypadnie do gustu włoskim klientkom, dlatego planujemy dalszy rozwój powierzchni sprzedażowej Mohito w rejonie basenu Morza Śródziemnego" - podkreślił wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz, cytowany w komunikacie.

Kolejne otwarcia salonów LPP w rejonie Morza Śródziemnego wpisują się w realizowaną przez spółkę strategię rozwoju sieci sprzedaży, ukierunkowaną na południe i zachód Europy. Każda z marek LPP ma sprofilowaną grupę klientów, pod kątem których wybierane są miejsca na nowe salony, podkreśliła spółka.

Reklama

LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku; wchodzi w skład indeksu WIG20. W roku obrotowym 2022/2023 (luty 2022 - styczeń 2023) spółka miała 15,9 mld zł skonsolidowanych przychodów.

(ISBnews)