Zysk operacyjny wyniósł 0,7 mln zł wobec 0,41 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA wyniósł 1,4 mln zł wobec 1,02 mln zł zysku w tym ujęciu rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 36,34 mln zł w 2023 r. wobec 27,27 mln zł rok wcześniej.

"Głównym źródłem przychodów mPay w 2023 roku były przychody z tytułu:

- sprzedaży biletów komunikacji miejskiej, biletów kolejowy i autostradowych oraz pobierania opłat w strefach parkowania,

Reklama

- świadczenia usług integracyjnych i wdrożeniowych systemów oraz oprogramowania i aplikacji,

- sprzedaży doładowań telefonów pre-paid, kodów do gier i innych produktów cyfrowych" - czytamy w sprawozdaniu zarządu.

W 2023 roku spółka kontynuowała działania majce na celu zwiększenie bazy użytkowników. Na koniec 2023 r. liczba użytkowników wyniosła 1.451 mln (dynamika + 123,3% w ujęciu rocznym). Liczba użytkowników, którzy w okresie 28 dni co najmniej raz zalogowali się do aplikacji mPay wyniosła 273,4 tys., podano także.

mPay zadebiutował na rynku w 2003 r. i jest najdłużej działającym w Polsce systemem płatności przez telefon komórkowy. Aplikacja mPay umożliwia m.in. kupowanie biletów komunikacji miejskiej, regulowanie należności za parkowanie czy zasilanie telefonicznych kont prepaid za pomocą smartfona lub tabletu. Od 2007 r. mPay jest koncesjonowanym agentem rozliczeniowym, uprawnionym do procesowania transakcji realizowanych za pomocą urządzeń mobilnych. Inwestorem strategicznym mPay od 2013 r. jest Grupa Lew. mPay jest notowany na rynku NewConnect od 2011 r.

(ISBnews)