Zysk operacyjny wyniósł 1,88 mln zł wobec 4,81 mln zł zysku rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 99,75 mln zł w 2023 r. wobec 61,72 mln zł rok wcześniej.

"Pod koniec 2023 roku usługi spółki były dostępne w ponad 17800 punktach handlowych. Wzrost wolumenu zrealizowanych usług nadań i odbiorów w 2023 r. w stosunku do 2022 roku wyniósł ponad 45%. W efekcie wzrostu wolumenu oraz realizacji usług związanych z dostawą i serwisem APM w 2023 roku przychody ze sprzedaży usług wzrosły o 38 027 tys. zł, czyli o 61,61% w porównaniu do 2022 roku. Wzrost był obserwowany w ciągu całego roku, osiągając najwyższe wartości w trzecim i czwartym kwartale (odpowiednio o 74,03% i 83,8% w stosunku do odpowiednich kwartałów 2022 r.) Najistotniejszym kosztem operacyjnym pozostały jak w ubiegłym roku koszty usług obcych. Grupa kapitałowa osiągnęła rentowność na poziomie zysku EBITDA na poziomie 4,3%, natomiast rentowność netto na poziomie 0,1%" - czytamy w sprawozdaniu zarządu.

W ujęciu jednostkowym zysk netto w 2023 r. wyniósł 5,57 mln zł wobec 5,71 mln zł zysku rok wcześniej.

Reklama

Pointpack oferuje rozwiązania IT i usługi serwisowe dla branży handlowej oraz kurierskiej w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej. Dostarcza firmom kurierskim dostęp do dużej liczby punktów nadawczo-odbiorczych poprzez integrację z sieciami handlowymi, wykorzystującymi systemy kasowe, kasy fiskalne oraz terminale płatnicze. Spółka integruje też producentów urządzeń nadawczo-odbiorczych. Od 2018 r. jest notowana na rynku NewConnect.

(ISBnews)