Sprzedaż Gino Rossi spadła w marcu br. o 24,6% r/r i wyniosła 12 mln zł, podała spółka. W okresie styczeń-marzec br. sprzedaż spadła o 18,6% r/r do 34,5 mln zł.





Sprzedaż Simple w marcu wyniosła 5,8 mln zł, tj. mniej o 25,3% niż rok wcześniej, zaś narastająco odnotowała spadek o 15,8% r/r do 22,6 mln zł, podano w komunikacie.

Udział sprzedaży B2B Gino Rossi wyniósł 32,5% i spadł w porównaniu z marcem 2017 r. o 0,8 pkt proc., podano także.

"Jednocześnie zarząd informuje, że począwszy od raportu za styczeń 2018 roku spółka dokonała aktualizacji w zakresie prezentacji miesięcznych danych operacyjnych. Informacje o poziomie zrealizowanej marży brutto w kanałach detalicznych będą przekazywane w odstępach kwartalnych. W pozostałym zakresie polityka ujawniania danych operacyjnych nie będzie podlegała zmianom" - czytamy też w komunikacie.

Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.

(ISBnews)