- Liczymy, że do końca tego roku będziemy mieli kilka tysięcy nowych klientów. Nawet jeśli będzie to bliżej 2 tys. niż 10 tys., to będziemy zadowoleni - powiedział dyrektor departamentu produktu i usług bankowości detalicznej Michał Glinka na konferencji prasowej.

Od września bank sprzedaje do kont osobistych pakiety zdrowotne - indywidualne i rodzinne, w ramach których klienci mogą korzystać z usług medycznych (lekarzy rodzinnych i wybranych specjalistów oraz usług laboratoryjnych) w sieci 461 placówek na terenie całego kraju.

Ochroną ubezpieczeniową, świadczoną przez Allianz są objęci posiadacze kont i najbliższa rodzina. Klienci mogą korzystać z usług sieci LuxMed, Centrum Medycznego Damiana, spółdzielni lekarskich i niepublicznych jednostek opieki medycznej. Do końca roku liczba punktów ma zwiększyć się do 600-800.

Przedstawiciele banku liczą, że z nowej oferty skorzysta też co najmniej kilka procent z 553 tys. posiadaczy ROR w Banku BGŻ.

Reklama

- Nie liczymy, że będziemy na tym produkcie zarabiać kokosy na początku, natomiast zdecydowanie liczymy na efekt cross-sellingowy. Chcemy, aby źródła naszych przychodów były maksymalnie zdywersyfikowane - powiedział wiceprezes Witold Okarma.

Niebawem oferta dla klientów detalicznych zostanie wzbogacona o nowe karty debetowe i karty kredytowe z opcją kredytu ratalnego. Bank planuje także kolejne edycje lokat strukturyzowanych.