Sprzedaż Dziennika Gazety Prawnej wyniosła w październiku 107,8 tys. egz. i była o 38,8 proc. wyższa niż rok temu sprzedaż Gazety Prawnej – wynika z najnowszych danych sprzedaży ogółem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Pozostałe tytuły nie mogą zaliczyć tego miesiąca do udanych. Wszystkie pogorszyły sprzedaż. Wśród ogólnopolskich dzienników opiniotwórczych najwięcej straciła Rzeczpospolita, której sprzedaż ogółem spadła o 13,6 proc. do 116,5 tys. egz. Niewiele mniej, o 12,7 proc. do 334,2 tys. egz., wyniki pogorszyła też Gazeta Wyborcza.
Znacznie głębsze spadki dotknęły prasę biznesową. Największą obniżkę sprzedaży – 20,2 proc. – zanotował Puls Biznesu, którego wynik to 14,6 tys. egz. Sprzedaż Parkietu z kolei spadła o 29 proc. do 6,8 tys. egzemplarzy. O 10,3 proc. do 54,1 tys. egz. skurczył się wynik największego dziennika sportowego – Przeglądu Sportowego. W październiku straciły też tabloidy. Sprzedaż Faktu, lidera rynku pod względem liczby sprzedanych egzemplarzy, spadła o 4,6 proc. do 457,1 tys. egzemplarzy, natomiast Super Expressu – o 4,7 proc. do 187,9 tys. egz.