TPSA traci netto ok. 55-60 tys. klientów w ujęciu miesięcznym, wynika z wypowiedzi przedstawicieli spółki w czwartek. "Dzięki nowym ofertom pozyskujemy miesięcznie średnio 15-20 tys. indywidualnych abonentów telefonii stacjonarnej" - powiedział dyrektor departamentu telefonii stacjonarnej TPSA Paweł Papliński dziennikarzom. Dodał, że liczba odejść została zmniejszona dzięki promocjom i średnio kształtuje się na poziomie zbliżonym do 75 tys. miesięcznie.

Spółka przedstawiła w czwartek cztery nowe promocje adresowane do indywidualnych klientów telefonii stacjonarnej.

W październiku TPSA informowała, że jej przychody w segmencie telefonii stacjonarnej wyniosły w okresie I-III kw. 7,486 mld zł, co oznacza spadek o 3,9 proc. wobec analogicznego okresu poprzedniego roku. Spółka podała też, że liczba jej łączy stacjonarnych spadła o 7,1 proc. w ujęciu rocznym do 8,397 mln - ta liczba obejmuje zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych.