Grupa Empik Media&Fashion, która za punkt honoru przyjmuje umocnienie się w nowych kanałach dystrybucji, zakłada że w stosunkowo krótkim czasie - 3-4 lat - smyk.com osiągnie porównywalną do empik.com skalę operacji.

Internetowy debiut Smyka zbiega się w czasie z początkiem polskiej ofensywy amerykańskiego giganta branżowego - Toys "R" Us. Zabawkowy lider zza oceanu (działa w 35 krajach, ma ponad 1600 sklepów) do końca listopada otworzy pierwszy salon w Warszawie, do którego wkrótce mają dołączyć kolejne.

>>> Czytaj też: Rewolucja w e-handlu: czas na spontaniczność

Gra jest warta świeczki - wartość rynku zabawek w Polsce jest szacowana na 2 mld zł.

Reklama

W e-sklepie Smyka na razie można kupić ok. 20 tys. wyrobów dla dzieci. Za kilka miesięcy - w ofercie wiosennej - wprowadzonych zostanie ok. 10 tys. dalszych produktów. Grupa EM&F przygotowuje się także do tego, by w przyszłości zamówione w smyk.com towary można było odbierać w sklepach stacjonarnych.