„W lutym br. warszawska restauracja „Akademia Smaku" zlokalizowana nieopodal Traktu Królewskiego poddaje się surowej ocenie swoich gości, serwując im - „bezcenne menu". Jak to wygląda w praktyce? Klient rezerwuje stolik, przychodzi do restauracji, zamawia, je i sam wycenia wartość zamówionych dań i jakości obsługi. Płaci tyle, ile uważa za stosowne” – informuje poradnikrestauratora.com.pl.

„„Bezcenny Luty” to absolutna nowość na rodzimej scenie restauratorskiej i zarazem wielki ukłon w stronę gości. To pierwsza restauracja w Polsce, w której każdy sam wycenia smak i wartość kulinarnego sukcesu szefa „akademickiej” kuchni – Krzysztofa Kowalskiego” – czytamy w materiałach prasowych restauracji.

Akademia Smaku zapewnia, że cała akcja pozbawiona jest kruczków i dodatkowych zastrzeżeń. „Tak po prostu i po ludzku – płacisz tyle, ile uważasz za stosowne” – czytamy.

Aby obejrzeć zdjęcia z pierwszego dnia akcji „Bezcenny luty”, kliknij na poniższe zdjęcie:

Reklama