Kampania trwała w okresie od 31 października do 10 grudnia 2016 roku i w tym czasie udało się zebrać kwotę 182 642 USD wpłacone przez 3 926 darczyńców (tzw. "backersów"), podano w komunikacie.

"Spółka szacuje, że po potrąceniu wszystkich kosztów związanych z przeprowadzeniem kampanii na konto producenta gry Agony tj. Madmind Studio Sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy - spółki zależnej od Playway S.A. powinno trafić ok. 500 000 zł. Pozyskane środki zostaną przeznaczone na dalszy rozwój gry Agony, w tym wersję VR (Virtual Reality)" - czytamy dalej.

PlayWay S.A., który w październiku 2016 roku zadebiutował na rynku głównym GPW, to inkubator zespołów deweloperskich, które tworzą gry komputerowe i mobilne w oparciu o pomysły własne oraz pomysły opracowane w centrali spółki. Grupa współpracuje z ponad 40 zespołami twórców gier.

(ISBnews)