Warszawa, 05.07.2018 (ISBnews) - Sprzedaż Gino Rossi wzrosła w czerwcu br. o 10% r/r i wyniosła 20,5 mln zł, podała spółka. W okresie styczeń-czerwiec br. sprzedaż spadła o 8,4% r/r do 87,9 mln zł. 
"W związku z zaliczeniem działalności Simple CP S.A. do działalności zaniechanej emitent zaprzestaje prezentacji danych sprzedażowych tej spółki zależnej w raportach miesięcznych" - zaznaczono w informacji. W lutym br. Gino Rossi poinformowało o rozpoczęciu procesu sprzedaży Simple CP. 
Udział sprzedaży B2B Gino Rossi wyniósł 46,2% i wzrósł o 19,5 pkt proc. r/r, podano także. 
W przypadku sprzedaży e-commerce Gino Rossi odnotował spadek o 19,7% r/r. 
Marża na sprzedaży detalicznej Gino Rossi wyniosła 41,9% w czerwcu br. (spadek o 4,8 pkt proc. r/r) i 43,3% w okresie styczeń-czerwiec br. (spadek o 4,2 pkt proc. r/r), poinformowano także w komunikacie. 
Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r. 
(ISBnews) 
Reklama
        
    Reklama
        
    Reklama
Reklama
        Reklama
Reklama